Zwierzęta i ich dzieci Gdzie jest kaczuszka? Cel: rozwijanie logicznego myślenia Potrzebne artykułu: wybrana zabawka Zadaniem rodzica jest zasłonięcie oczu dziecku i schowanie...
Zobacz więcej >>Zajęcia z dnia 16 kwietnia 2021
Nasi ulubieńcy O którym zwierzątku myślę – zabawa dydaktyczna Cel: rozwijanie kompetencji w zakresie rozumienia i tworzenia informacji. Rodzic ma za zadanie zbudowanie...
Zobacz więcej >>Zajęcia z dnia 16 kwietnia 2021
Kochamy przyrodę Wyższe drzewo – konstruowanie z klocków oraz układanie na kartce – wdrażanie do posługiwania się pojęciami: wysoki, wyższy, najwyższy (źródło: przewodnik...
Zobacz więcej >>Zajęcia z dnia 16 kwietnia 2021
Mój pokój Jak wygląda nasz pokój – określanie położenia przedmiotów w przestrzeni Cel: utrwalenie pojęć określających położenie przedmiotu w przestrzeni: na, pod, nad, w, obok,...
Zobacz więcej >>Zajęcia z dnia 16 kwietnia 2021
Mój pokój Jak wygląda nasz pokój – określanie położenia przedmiotów w przestrzeni Cel: utrwalenie pojęć określających położenie przedmiotu w przestrzeni: na, pod, nad,...
Zobacz więcej >>Zajęcia z dnia 15 kwietnia 2021
Na wsi Piórko Cel: ćwiczenia aparatu oddechowego Potrzebne artykułu: piórko Zadaniem dziecka jest położenie piórka na dłoni lub stole i zdmuchiwanie go. ...
Zobacz więcej >>Zajęcia z dnia 15 kwietnia 2021
Kocie zabawy Rozmowy zwierząt Zabawa ortofoniczna Zadaniem dzieci jest naśladowanie głosów wydawanych przez zwierzęta: Kot – miau miau, Pies – hau hau Mysz...
Zobacz więcej >>Zajęcia z dnia 15 kwietnia 2021
Wesoła Ziemia Co sprawiło, że Ziemia i kropelka są wesołe? – swobodne wypowiedzi i kolorowanie według wzoru (źródło: przewodnik metodyczny, seria: Razem bawimy...
Zobacz więcej >>Zajęcia z dnia 15 kwietnia 2021
Dom rodziny Treflików Co to jest? – układanie zagadek przez dziecko Cel: nazywanie przedmiotów oraz określanie ich charakterystycznych cech, kształcenie koncentracji uwagi, spostrzegawczości,...
Zobacz więcej >>Zajęcia z dnia 15 kwietnia 2021
Dom rodziny Treflików Co to jest? – układanie zagadek przez dziecko Cel: nazywanie przedmiotów oraz określanie ich charakterystycznych cech, kształcenie koncentracji uwagi, spostrzegawczości,...
Zobacz więcej >>